Pod względem gabarytów i mocy silników należą do grupy najbardziej popularnych ciągników w Polsce. Seria odnowionych niedawno maszyn Massey Ferguson MF 5400, czyli popularnych "piątek", obejmuje cztery wersje z silnikami o mocy maksymalnej 86-112 KM. Napęd MF wyprodukowany został przez firmę Perkins. Ciągniki o których mowa najlepiej sprawdzają się w małych i średnuch gospodarstwach rolnych.
Traktory dedykowane są posiadaczom gospodarstw małych i średnich, w których mają pełnić rolę maszyn podstawowych, a także dużym gospodarstwom, gdzie sprawować będą funkcje pomocnicze. Wszystkie wymienione ciągniki dostępne są zarówno w wersji z napędem na dwa, jak i na cztery koła.
Z mocą Perkinsa
Do napędu wykorzystano jednostkę wysokoprężną marki Perkins. W każdym z wariantów ma intercooler. Silnik w dwóch mniejszych wersjach traktorów (MF5425 i MF 5435) zaopatrzono w mechaniczną pompę wtryskową, w pozostałych stosowany jest elektroniczny system wtrysku typu common rail. Napęd przekazywany jest przez skrzynię Dyna-4. Zmiana biegów odbywa się bez konieczności użycia pedału sprzęgła. Oferowana jest też przekładnia z funkcją tzw. biegów pełzających (prędkość 500 m/h) oraz superpełzających (160 m/h). Także w ramach wyposażenia dodatkowego dostępny jest większy o 70 l od nominalnego zbiornik paliwa.
Prosta hydraulika
Prędkość wałka odbioru mocy wynosi 540 lub 1.000 obr/min. Wyboru prędkości obrotowej można dokonywać z kabiny, jak również za pomocą sterownika umieszczonego na zewnątrz. Trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi zaopatrzono w dwa stabilizatory teleskopowe, a także w trzy hydrauliczne rozdzielacze. Przyciski obsługowe TUZ umieszcza się na tylnych błotnikach ciągników. Standardowa pompa ma wydajność 57 l/min. Można zwiększyć ciśnienie oleju, montując dodatkowy obieg hydrauliczny z drugą pompą (43 l/min). Wydatek łączony na poziomie 100 l/min przydaje się podczas realizacji trudnych zadań, np. w trakcie pracy ciężkim ładowaczem czołowym. Maszynę wyposażono w automatyczny system monitorowania blokady mechanizmu różnicowego, sterowania napędem WOM oraz doboru optymalnego zakresu pracy przekładni napędowej.
Amortyzacja standardowa
Traktor można zamówić z ramą ochronną albo z typową kabiną. W pierwszym wypadku fotel jest amortyzowany sprężynami, w drugim pneumatycznie (dopasowanie ustawienia fotela do potrzeb danego operatora odbywa się przy pomocy jednego przycisku). Maszyny dysponują też systemem tzw. aktywnej amortyzacji w transporcie, stabilizującym ciągnik, tłumiącym wstrząsy przenoszone na maszynę podczas manewrów bądź też podczas jazdy z osprzętem zawieszanym. Ciągniki z kabinami seryjnie zaopatrywane są w klimatyzację. Szyby są przyciemniane, co ogranicza dostęp promieni słonecznych do wnętrza. Przednia szyba może być uchylna. Interesującą propozycją w ramach wyposażenia opcjonalnego jest tzw. obniżona maska. Taka wersja przydaje się szczególnie wtedy, gdy ciągnik zaopatrzony jest w ładowacz czołowy albo gdy wykonuje prace rzędowe. Również w ramach pakietu dodatkowego zamówić można luk dachowy Visioline.
  
    
    
    
      | Silnik | czterocylindrowy, turbodiesel, poj. 4,4 l | 
    
      | Moc maksymalna | 86 KM | 96 KM | 100 KM | 112 KM | 
    
      | przy obr/min | 2.000 | 2.000 | 2.000 | 2.000 | 
    
      | Maks. mom. obr. | 379 Nm | 405 Nm | 420 Nm | 463 Nm | 
    
      | przy obr/min | 1.400 | 1.400 | 1.400 | 1.400 | 
    
      | L. biegów przód / tył | 16 / 16 | 
    
      | Mech. różnicowy | sterowany elektrohydraulicznie | 
    
      | Maks. udźwig podnośnika | 5.000 kg | 5.000 kg | 6.000 kg | 6.000 kg | 
    
      | Wydatek pompy hydraulicznej | 57 l/min | 
    
      | Maks. kąt skrętukół przednich | 55 stopni | 
    
      | Masa własna | 3.550 kg | 3.550 kg | 3.605 kg | 3.605 kg | 
    
      | Długość / szerokość / wysokość | 4.210 mm / 2.230 mm / 2.750 mm | 
    
      | Zbiornik paliwa | 130 l |