Samochody dostawcze. Elizówka.
            
				Handel kwitnie. Ostatnio co niedziela wystawionych jest na sprzedaż ok. 70 samochodów użytkowych. Właściciele przyznają z zadowoleniem, że nawiązują kontakty ze zdecydowanymi klientami. Co ciekawe, umiarkowany jest popyt na auta niemieckie, z ostatnich transakcji wynika, że kupujący częściej niż zwykle wybierają włoskie i francuskie dostawczaki.
Handel kwitnie. Ostatnio co niedziela wystawionych jest na sprzedaż ok. 70 samochodów użytkowych. Właściciele przyznają z zadowoleniem, że nawiązują kontakty ze zdecydowanymi klientami. Co ciekawe, umiarkowany jest popyt na auta niemieckie, z ostatnich transakcji wynika, że kupujący częściej niż zwykle wybierają włoskie i francuskie dostawczaki. Droższe od nich Mercedesy i Volkswageny muszą dłużej postać, zanim znajdą nowego właściciela.
Najwięcej oglądających gromadzi się tu przy niedrogich wozach o DMC 3,5 t. Większość z nich to pojazdy z zabudową typu furgon lub kombi, ale na szybką sprzedaż mogą liczyć jedynie egzemplarze z długim i wysokim nadwoziem.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1993 / 173 | kombi | 9,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1994 / 247 | furgon | 8,5 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.2 B+G | 1997 / 250 | furgon | 10,0 tys. zł | 
    
      | VW LT28 2.5 TDI | 1998 / 280 | kombi | 20,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 290 | furgon | 20,3 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 2000 / 186 | furgon | 21,0 tys. zł | 
    
      | Hyundai H200 2.5 TD | 2001 / 171 | kombi | 14,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2003 / 134 | furgon | 21,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2004 / 57 | izoterma | 33,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.3 HPI | 2007 / 54 | furgon | 70,0 tys. zł |