Pojawiło się tu więcej dostawczaków z zabudowami kontenerowymi oraz podwozi pod zabudowę. Przeważały pojazdy świeżo importowane z Niemiec. Wśród kontenerowców dominowały wozy kilkunastoletnie. Chętniej jednak oglądano młodsze widelce. Najwięcej podwozi pochodziło z roczników 2005 i 2006. Targu dobiło kilku właścicieli takich Mercedesów Sprinterów i Volkswagenów LT.
Pojawiło się tu więcej dostawczaków z zabudowami kontenerowymi oraz podwozi pod zabudowę. Przeważały pojazdy świeżo importowane z Niemiec. Wśród kontenerowców dominowały wozy kilkunastoletnie. Zainteresowanie nimi, ze względu na kiepski stan większości egzemplarzy, było jednak mizerne. Chętniej oglądano młodsze widelce. Najwięcej podwozi pochodziło z roczników 2005 i 2006. Targu dobiło kilku właścicieli takich Mercedesów Sprinterów i Volkswagenów LT.
  
    
    
    
      | MB 310 2.9 D | 1992 / 282 | kontener | 14,5 tys. zł | 
    
      | MB 410 2.9 D | 1994 / 237 | kontener | 16,7 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1996 / 260 | kontener | 14,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TDI | 1996 / 284 | kontener | 17,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 160 | kontener | 14,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2004 / 114 | widelec | 60,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2005 / 87 | widelec | 65,4 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2005 / 89 | widelec | 66,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 2006 / 47 | widelec | 61,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2006 / 53 | widelec | 73,9 tys. zł |