Z giełdy. Słomczyn
            
				Tanich, krajowych ciężarówek było wyjątkowo mało w ostatnią niedzielę. Ich amatorzy tym razem wybierać mogli spośród... dwóch Starów: skrzyniowego 1142 i kontenerowego S2000.
W alejkach z dostawczakami krajowych samochodów było więcej. Na sprzedaż wystawiono jednego Poloneza Trucka i kilkanaście Lublinów, głównie z zabudowami kontenerowymi. 
Tanich, krajowych ciężarówek było wyjątkowo mało w ostatnią niedzielę. Ich amatorzy tym razem wybierać mogli spośród... dwóch Starów: skrzyniowego 1142 i kontenerowego S2000.
W alejkach z dostawczakami krajowych samochodów było więcej. Na sprzedaż wystawiono jednego Poloneza Trucka i kilkanaście Lublinów, głównie z zabudowami kontenerowymi. Ogólny stan pojazdów użytkowych krajowej produkcji był przyzwoity. Mimo to ani wystawiane Stary, ani Polonez i żaden z Lublinów nie znalazły nowych właścicieli.
  
    
    
    
      | Star 1142 6.8 TD | 1994 / 380 | skrzynia | 17,0 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1997 / 250 | kontener | 9,0 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 1999 / 200 | furgon | 4,9 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 160 | kontener | 15,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2000 / 130 | furgon | 14,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2000 / 120 | rama | 14,5 tys. zł | 
    
      | Star S2000 4.6 TD | 2000 / 320 | kontener | 31,5 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2002 / 200 | kontener | 17,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2003 / 133 | kontener | 24,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2004 / 87 | chłodnia | 36,5 tys. zł |