Z giełdy. Przeźmierowo
            
				W niedzielę (12.10) zainteresowaniem cieszyły się pojazdy w wersjach o DMC przekraczającej 3 t. Było ich sporo, choć nie wszystkie w dobrym stanie. Zachęcająco wyglądały MB z drugiej połowy lat 90. (Sprinter, Vario), a także auta francuskie (głównie Renault Mascott).
W niedzielę (12.10) zainteresowaniem cieszyły się pojazdy w wersjach o DMC przekraczającej 3 t. Było ich sporo, choć nie wszystkie w dobrym stanie. Zachęcająco wyglądały MB z drugiej połowy lat 90. (Sprinter, Vario), a także auta francuskie (głównie Renault Mascott). Ten ostatni zyskuje u nas na popularności, a oferowane egzemplarze są drogie. Korzystnie prezentowały się VW LT. Najstarsze egzemplarze, pamiętające początek ubiegłej dekady, wyceniano na niewiele ponad 10 tys. zł. Zdaniem oglądających te "staruszki" (głównie skrzynie i kontenery) miały sfatygowane ogumienie. Mniej niż zazwyczaj było interesujących Fordów Transitów, znikomy wybór mieli amatorzy ponad 3-tonowych aut japońskich i koreańskich, zainteresowanie budziła tylko kontenerowa Kia 2500. Czteroletnie, świetnie utrzymane auto wyceniono na 40 tys. zł.
  
    
    
    
      | Citroen C25 2.5 D | 1992 / 362 | skrzynia | 6,2 tys. zł | 
    
      | DAF 400 2.5 TD | 1993 / 290 | kontener | 12,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.4 D | 1994 / 310 | skrzynia | 14,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1997 / 214 | furgon | 17,0 tys. zł | 
    
      | LDV Convoy 2.4 D | 1998 / 197 | furgon | 17,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 TD | 1998 / 263 | furgon | 26,8 tys. zł | 
    
      | VW LT46 2.5 TD | 2000 / 167 | kontener | 32,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2003 / 172 | skrzynia | 43,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TD | 2004 / 184 | furgon | 57,5 tys. zł | 
    
      | Renault Mascott 2.8 dCi | 2006 / 49 | kontener | 100,0 tys. zł |