Z giełdy. Słomczyn
            
				Tutejszy plac zdominowały dostawcze Mercedesy. Minionej niedzieli (28.09) najwięcej było tu aut tej marki z zabudowami typu furgon, kombi i kontenerowymi o DMC 3,5 t. Sporo było zwłaszcza Sprinterów z lat 1995-1999 z wolnossącymi dieslami 2,3 l. Pojawiły się też pojedyncze egzemplarze aktualnej generacji tego modelu.
Tutejszy plac zdominowały dostawcze Mercedesy. Minionej niedzieli (28.09) najwięcej było tu aut tej marki z zabudowami typu furgon, kombi i kontenerowymi o DMC 3,5 t. Sporo było zwłaszcza Sprinterów z lat 1995-1999 z wolnossącymi dieslami 2,3 l. Pojawiły się też pojedyncze egzemplarze aktualnej generacji tego modelu (wszystkie z motorami 2.2 CDI) i kilkanaście starszych aut serii 200 i 300 (z wolnossącymi dieslami 2.3). Zainteresowanie dostawczymi Mercedesami było jednak umiarkowane.
  
    
    
    
      | MB 308 2.3 D | 1991 / 279 | furgon | 12,9 tys. zł | 
    
      | MB 208 2.3 D | 1993 / 300 | kombi | 14,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1995 / 330 | furgon | 23,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1996 / 250 | kontener | 27,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1997 / 280 | kombi | 27,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 D | 1998 / 185 | kombi | 19,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 200 | kombi | 39,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2002 / 212 | furgon | 40,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2006 / 110 | kombi | 63,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2007 / 60 | kombi | 88,0 tys. zł |