Z giełdy. Elizówka
            
				Na podlubelskiej giełdzie zdecydowanie najłatwiej kupić furgonetkę. Wśród prezentowanych ofert samochody z taką zabudową stanowiły ok. 80 procent. Brakuje natomiast "skrzynek" z krótkimi i brygadowymi kabinami, które są poszukiwane przez klientów. Starsze samochody europejskich producentów nosiły wyraźne ślady korozji przy błotnikach i tylnych drzwiach. 
Na podlubelskiej giełdzie zdecydowanie najłatwiej kupić furgonetkę. Wśród prezentowanych ofert samochody z taką zabudową stanowiły ok. 80 procent. Brakuje natomiast "skrzynek" z krótkimi i brygadowymi kabinami, które są poszukiwane przez klientów. Starsze samochody europejskich producentów nosiły wyraźne ślady korozji przy błotnikach i tylnych drzwiach. Jedynym naprawdę dobrze zachowanym piętnastoletnim blaszakiem było Mitsubishi L300, które pomimo podeszłego wieku miało zdrową blacharkę.
  
    
    
    
      | Mitsubishi L300 2.5 D | 1993 / 170 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1995 / 243 | furgon | 12,5 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.7 D | 1996 / 196 | furgon | 6,6 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1996 / 235 | furgon | 15,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 1.9 D | 1999 / 200 | kombi | 12,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 124 | kombi | 8,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 255 | furgon | 31,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 2001 / 215 | furgon | 24,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 2003 / 134 | furgon | 14,5 tys. zł | 
    
      | VW T5 1.9 TDI | 2004 / 105 | furgon | 47,0 tys. zł |