Z giełdy. Przeźmierowo.
            
				W ostatnią niedzielę (14.09) samochody użytkowe nie mieściły się na placu. Gdyby jeszcze byli kupcy... Z nimi było jednak krucho. Sporo osób interesowało się Mercedesami (głównie Vito i Sprinter), były to jednak drogie samochody dostawcze pochodzące z przełomu ubiegłej i obecnej dekady oraz młodsze. To samo można powiedzieć o oferowanych: VW LT, Peugeotach Boxerach i Renault Masterach.
W ostatnią niedzielę (14.09) samochody użytkowe nie mieściły się na placu. - Gdyby jeszcze byli kupcy. Ludzie oglądają, porównują, ale transakcji tyle, co kot napłakał - narzekali sprzedający, zwłaszcza importerzy, a także komisanci, którzy przywieźli po kilka pojazdów.
Na brak wyboru nie powinni narzekać zarówno posiadacze niewielkiej, jak i sporej gotówki. Ci pierwsi rozglądali się wśród interesujących VW T4 i Fordów Transitów (głównie furgony) w cenie do 20 tys. zł. Zachęcał bardzo dobry stan techniczny większości kilkunastoletnich samochodów. Mniej dobrego można powiedzieć o autach francuskich i włoskich z tego okresu.
Sporo osób interesowało się Mercedesami (głównie Vito i Sprinter), były to jednak drogie auta pochodzące z przełomu ubiegłej i obecnej dekady oraz młodsze. To samo można powiedzieć o oferowanych: VW LT, Peugeotach Boxerach i Renault Masterach.
  
    
    
    
      | Peugeot J5 2.5 D | 1992 / 364 | skrzynia | 6,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.4 D | 1993 / 217 | kontener | 17,8 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 311 | furgon | 17,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.4 D | 1995 / 275 | skrzynia | 18,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1996 / 198 | furgon | 17,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1999 / 227 | kontener | 31,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 250 | kontener | 37,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 2000 / 213 | skrzynia | 29,0 tys. zł | 
    
      | Kia K2500 2.5 TD | 2003 / 145 | kontener | 38,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2003 / 129 | furgon | 50,0 tys. zł |