Z giełdy. Gliwice
            
				Z końcem wakacji skończyły się pustki w ciężarowo-dostawczej części tutejszej giełdy i wróciła podażowa obfitość. W pierwszą wrześniową niedzielę pojawiło się tu około setki samochodów użytkowych, czyli nawet trochę więcej, niż mógł zmieścić przewidziany dla nich plac. W rezultacie część dostawczaków stała przy osobówkach i na poboczach przygiełdowych dróg. 
Z końcem wakacji skończyły się pustki w ciężarowo-dostawczej części tutejszej giełdy i wróciła podażowa obfitość. W pierwszą wrześniową niedzielę pojawiło się tu około setki samochodów użytkowych, czyli nawet trochę więcej, niż mógł zmieścić przewidziany dla nich plac. W rezultacie część dostawczaków stała przy osobówkach i na poboczach przygiełdowych dróg. Tradycyjnie najliczniej były reprezentowane marki niemieckie, ale można było spotkać też wszystkie inne. Podobnie rzecz miała się z nadwoziami: obok najczęściej wystawianych furgonów sporo było busów, aut skrzyniowych, wywrotek, a nawet kilka rzadko dotąd spotykanych podwozi pod zabudowę. Wrócił handel samochodami świeżo sprowadzonymi z zagranicy. Kto szukał czegoś z importu, lecz wolał uniknąć załatwiania formalności rejestracyjnych, mógł znaleźć samochody na nowiutkich polskich blachach.
  
    
    
    
      | Iveco Eurocargo 3.9 D | 1993 / 220 | skrzynia | 15,2 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1996 / 105 | furgon | 15 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1996 / 153 | (bus 9 os.) | 16 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 308 2.3 D | 1997 / 350 | furgon | 23 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2000 / 300 | widelec | 5 tys. zł | 
    
      | VW LT46 2.8 TDI | 2000 / 183 | chłodnia | 46 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 2001 / 167 | izoterma | 10 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 D | 2003 / 136 | skrzynia | 40 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.3 JTD | 2005 / 148 | brygadowa | 49 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.8 TDI | 2005 / 110 | furgon | 56,5 tys. zł |