Z giełdy. Gliwice
            
				Na tutejszym placu widać już pierwsze symptomy powakacyjnego ożywienia. Dopisali zarówno sprzedający, jak i potencjalni klienci. W niedzielę plac był zastawiony używanymi dostawczakami, głównie z zabudowami typu furgon. Kupujący mieli spory wybór wśród młodszych rocznikowo, dobrze utrzymanych modeli. Kilkunastoletnich używek było mało i w większości wykazywały oznaki sporego zużycia.
Na tutejszym placu widać już pierwsze symptomy powakacyjnego ożywienia. Dopisali zarówno sprzedający, jak i potencjalni klienci. W niedzielę plac był zastawiony używanymi dostawczakami, głównie z zabudowami typu furgon. Kupujący mieli spory wybór wśród młodszych rocznikowo, dobrze utrzymanych modeli. Kilkunastoletnich używek było mało i w większości wykazywały oznaki sporego zużycia.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1994 / 138 | furgon | 6,9 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.4 D | 1994 / 145 | wywr. (3-str.) | 22,9 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 1996 / 230 | furgon | 11,8 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1996 / 240 | skrzynia | 16 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 D | 2001 / 175 | bus (9-os.) | 28,6 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 196 | furgon | 35,8 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.5 DTI | 2003 / 147 | furgon | 24 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2005 / 172 | furgon | 23,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2005 / 84 | furgon | 37 tys. zł | 
    
      | VW T5 1.9 TDI | 2008 / 12 | furgon | 69 tys. zł |