Z giełdy. Słomczyn
            
				Oferta lekkich ciężarówek jest ostatnio skromna. Minionej niedzieli na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście wozów dystrybucyjnych. Większość z zabudowami kontenerowymi.
- W lipcu i sierpniu dystrybucyjne ciężarówki o DMC 7,5-12 t łatwiej sprzedać np. przez ogłoszenia prasowe. Na giełdzie drgnie coś zapewne dopiero wczesną jesienią - powiedział nam jeden z prywatnych importerów.
Oferta lekkich ciężarówek jest ostatnio skromna. Minionej niedzieli na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście wozów dystrybucyjnych. Większość z zabudowami kontenerowymi.
- W lipcu i sierpniu dystrybucyjne ciężarówki o DMC 7,5-12 t łatwiej sprzedać np. przez ogłoszenia prasowe. Na giełdzie drgnie coś zapewne dopiero wczesną jesienią - powiedział nam jeden z prywatnych importerów.
  
    
    
    
      | Volvo FL10 9.6 | 1990 / 560 | kontener | 17,5 tys. zł | 
    
      | MB 814 6.0 TD | 1991 / 630 | kontener | 18,0 tys. zł | 
    
      | Iveco EuroCargo 3.9 | 1996 / 637 | kontener | 27,5 tys. zł | 
    
      | MB Vario 4.2 TD | 1996 / 340 | furgon | 33,0 tys. zł | 
    
      | Scania 94 9.0 | 1997 / 700 | kontener | 62,5 tys. zł | 
    
      | Renault Midliner 4.0 TD | 1998 / 460 | kontener | 27,0 tys. zł | 
    
      | MB Atego 4.3 | 2000 / 400 | kontener | 64,0 tys. zł | 
    
      | Nissan Atleon 4.0 | 2001 / 200 | izoterma | 55,0 tys. zł | 
    
      | Renault Midlum 6.2 | 2002 / 240 | rama | 67,0 tys. zł | 
    
      | MAN TGL 6.9 | 2005 / 200 | kontener | 149,0 tys. zł |