Z giełdy. Słomczyn.
            
				W ostatnią niedzielę był mały wybór dostawczaków z zabudowami skrzyniowymi. Brakowało zwłaszcza cięższych wersji z długimi ładowniami i bliźniaczymi kołami tylnej osi. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich samochodów. Większość z nich pochodziła z drugiej połowy ubiegłej dekady, ale ich stan techniczny był zadowalający. 
W ostatnią niedzielę był mały wybór dostawczaków z zabudowami skrzyniowymi. Brakowało zwłaszcza cięższych wersji z długimi ładowniami i bliźniaczymi kołami tylnej osi. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich samochodów. Większość z nich pochodziła z drugiej połowy ubiegłej dekady, ale ich stan techniczny był zadowalający. Młodsze skrzyniówki pochodziły głównie z importu i do cen należało doliczyć opłaty rejestracyjne.
  
    
    
    
      | VW LT 28 2.4 D | 1990 / 270 | skrzynia | 7,0 tys. zł | 
    
      | MB 308 2.3 D | 1991 / 260 | skrzynia | 13,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1992 / 290 | skrzynia | 9,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1994 / 240 | skrzynia | 15,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1996 / 290 | brygadowa | 13,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 TD | 1996 / 220 | skrzynia | 16,0 tys. zł | 
    
      | Iveco TurboDaily 2.8 TD | 1997 / 227 | skrzynia | 26,8 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1998 / 300 | skrzynia | 35,8 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.5 TDI | 2003 / 170 | skrzynia | 57,3 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2004 / 100 | skrzynia | 56,6 tys. zł |