Z giełdy. Elizówka.
            
				Pod Lublinem ruch nadal umiarkowany. Sprzedający skarżą się na słabe zainteresowanie kupujących, ci drudzy na wygórowane ceny aut. W ostatnią niedzielę oferta dostawczaków zdominowana była przez Volkswageny i Mercedesy. Dotarł też Sprinter, który "zwiedził" już kilka innych giełd samochodowych w Polsce. 
Pod Lublinem ruch nadal umiarkowany. Sprzedający skarżą się na słabe zainteresowanie kupujących, ci drudzy na wygórowane ceny aut. W ostatnią niedzielę oferta dostawczaków zdominowana była przez Volkswageny i Mercedesy. Dotarł też Sprinter, który "zwiedził" już kilka innych giełd samochodowych w Polsce. Rocznego furgona, z lekko uszkodzonym zderzakiem, atrapą i maską wyceniono na 91 tys. zł. Niestety, nie znalazł nowego właściciela.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1992 / 176 | laweta | 16,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1993 / 240 | bus (9 os.) | 10,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1995 / 322 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TD | 1997 / 200 | kombi | 15,2 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1997 / 264 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 TD | 1998 / 272 | furgon | 24,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 133 | skrzyniowa | 15,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2002 / 149 | furgon | 31,9 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 2004 / 102 | furgon | 49,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2007 / 32 | furgon | 91,5 tys. zł |