Z giełdy. Słomczyn
            
				Furgony, kombi, skrzynie, brygadówki - w pierwszą niedzielę sierpnia był pełen wybór dostawczaków z lat dziewięćdziesiątych. Nie brakowało też klientów, którzy szukali najtańszych zachodnich wozów. Oglądano przede wszystkim auta w cenach do 30 tys. zł. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o DMC w przedziale 2,8-3,5 t. Większość oferowanych pojazdów pochodziła z importu i nie była jeszcze eksploatowana w kraju.
Furgony, kombi, skrzynie, brygadówki - w pierwszą niedzielę sierpnia był pełen wybór dostawczaków z lat dziewięćdziesiątych. Nie brakowało też klientów, którzy szukali najtańszych zachodnich wozów. Oglądano przede wszystkim auta w cenach do 30 tys. zł. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o DMC w przedziale 2,8-3,5 t. Większość oferowanych pojazdów pochodziła z importu i nie była jeszcze eksploatowana w kraju. Właścicieli szybko zmieniło kilka Fordów Transitów i Fiatów Ducato. Ruch panował też w sektorze z częściami. Szukano głównie felg i letniego ogumienia. Do kupienia były opony używane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę, najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm). Za komplet trzeba było zapłacić od 400 do 600 zł, nowe kosztowały min. 1.000 zł.
  
    
    
    
      | VW T4 1.9 D | 1993 / 340 | brygadowa | 11,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1995 / 288 | furgon | 7,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1995 / 246 | brygadowa | 17,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1996 / 204 | skrzynia | 15,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 1997 / 264 | skrzynia | 19,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 D | 1998 / 281 | furgon | 16,8 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1998 / 340 | kombi | 27,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 1999 / 237 | furgon | 16,8 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 2000 / 189 | kombi | 25,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 2002 / 193 | furgon | 28,5 tys. zł |