Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Bardzo różny był stan oferowanych do sprzedaży pojazdów Renault. Obok świetnie utrzymanych dostawczaków z kilkuletnimi "życiorysami" na plac trafiły np. wysłużone ciężarówki z początku lat 90., których wyłącznym atutem były w miarę niskie ceny.
Bardzo różny był stan oferowanych do sprzedaży pojazdów Renault. Obok świetnie utrzymanych dostawczaków z kilkuletnimi "życiorysami" na plac trafiły np. wysłużone ciężarówki z początku lat 90., których wyłącznym atutem były w miarę niskie ceny.
  
    
    
    
      | Renault Midliner 3.9 D | 1990 / 546 | skrzynia | 17,9 tys. zł | 
    
      | Renault Express 1.9 D | 1993 / 219 | furgon | 3,8 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.1 D | 1993 / 272 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 1995 / 190 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 1997 / 224 | kombi | 16,2 tys. zł | 
    
      | Renault Midliner 6.2 D | 1997 / 395 | kontener | 44,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1998 / 275 | skrzynia | 28,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 2001 / 147 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2002 / 168 | furgon | 36,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 2003 / 140 | skrzynia | 39,0 tys. zł |