Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Tym razem przyglądaliśmy się głównie dostawczakom Forda, które wyjątkowo licznie stawiły się na placu. Jednak duży wybór wersji tonażowych, nadwoziowych i silnikowych mieli tylko amatorzy Transitów. Większość aut była w niezłym stanie technicznym. Oferta Courierów i Escortów w wersji van była ograniczona, a pojazdy były w gorszym stanie niż Transity.
Tym razem przyglądaliśmy się głównie dostawczakom Forda, które wyjątkowo licznie stawiły się na placu. Jednak duży wybór wersji tonażowych, nadwoziowych i silnikowych mieli tylko amatorzy Transitów. Większość aut była w niezłym stanie technicznym. Oferta Courierów i Escortów w wersji van była ograniczona, a pojazdy były w gorszym stanie niż Transity.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1989 / 386 | furgon | 6,9 tys. zł | 
    
      | Ford Courier 1.8 D | 1992 / 310 | furgon | 3,1 tys. zł | 
    
      | Ford Courier 1.8 D | 1994 / 265 | furgon | 4,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1995 / 312 | skrzynia | 11,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1997 / 229 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | Ford Escort van 1.8 D | 1998 / 178 | furgon | 10,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1999 / 255 | kontener | 23,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 2001 / 190 | furgon | 32,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 2003 / 115 | skrzynia | 40,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 2005 / 76 | kontener | 53,5 tys. zł |