Z giełdy. Przeźmierowo.
            
				Sprzedający są teraz bardziej skłonni do negocjacji niż w maju lub w czerwcu, ale to nie wakacyjne promocje, lecz rezultat zwiększonej podaży. W niedzielę (20.07) przeważały pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Podobały się VW T4 z roczników 1998 i 1999, szkoda tylko, że były prawie wyłącznie "blaszaki" w wersji krótkiej. Nieco mniej było Fordów Transitów, ale zainteresowani mieli wybór pomiędzy furgonami i autami z zabudową skrzyniową oraz kontenerową.
Sprzedający są teraz bardziej skłonni do negocjacji niż w maju lub w czerwcu, ale to nie wakacyjne promocje, lecz rezultat zwiększonej podaży. W niedzielę (20.07) przeważały pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Podobały się VW T4 z roczników 1998 i 1999, szkoda tylko, że były prawie wyłącznie "blaszaki" w wersji krótkiej. Nieco mniej było Fordów Transitów, ale zainteresowani mieli wybór pomiędzy furgonami i autami z zabudową skrzyniową oraz kontenerową. Zewnętrznie ciekawie (zadbane nadwozia, ogumienie itp.) prezentowała się większość licznie przybyłych samochodów z francuskimi rodowodami, oglądający mieli jednak podejrzenia co do wiarygodności wskazań liczników. - Jak ktoś wmawia, że ośmioletni furgon zrobił 60 tys. km, to trudno mu wierzyć - komentowano.
  
    
    
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 1998 / 210 | skrzynia | 15,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1998 / 242 | furgon | 24,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1999 / 194 | furgon | 26,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 2000 / 142 | furgon | 38,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2000 / 129 | skrzynia | 43,0 tys. zł | 
    
      | Opel Vivaro 2.5 D | 2000 / 205 | furgon | 34,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 180 | kontener | 53,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2001 / 192 | furgon | 39,8 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.2 HDI | 2002 / 138 | furgon | 44,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 2002 / 158 | mixt | 47,0 tys. zł |