Z giełdy. Kraków
            
				Upalna pogoda spowodowała, że w ostatnią sobotę (12.07) na giełdę przybyli nieliczni klienci. Szukali głównie starszych pojazdów skrzyniowych z brygadową kabiną, które nadają się jako środek transportu dla niewielkich ekip budowlanych. To jedne z niewielu typów dostawczaków, które na tutejszym placu sprzedają się niemal od ręki. Prym wiodą Volkswageny T4.
Upalna pogoda spowodowała, że w ostatnią sobotę (12.07) na giełdę przybyli nieliczni klienci. Szukali głównie starszych pojazdów skrzyniowych z brygadową kabiną, które nadają się jako środek transportu dla niewielkich ekip budowlanych. To jedne z niewielu typów dostawczaków, które na tutejszym placu sprzedają się niemal od ręki. Prym wiodą Volkswageny T4. Również i tym razem nie zabrakło tego typu pojazdów.
Nabywcy interesowali się głównie białą "te-czwórką" z 1992 roku, która miała pod maską silnik Diesla 2.4 i kosztowała 12 tys. zł. Oprócz tego zainteresowanie wzbudzał Mercedes Sprinter z 1999 roku o przebiegu 230 tys. km. Miał on brygadową kabinę i najkrótszą z możliwych pak. Napędzał go diesel 2.3. Do ceny wywoławczej - 35 tys. zł - trzeba było doliczyć opłaty, bowiem pojazd został sprowadzony z zagranicy.
  
    
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1996 / 300 | skrzynia | 21,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 D | 1997 / 247 | skrzynia | 25,9 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1997 / 285 | skrzynia | 27,5 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 D | 1998 / 180 | skrzynia | 9,8 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 1998 / 186 | furgon | 11,8 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 D | 1998 / 179 | skrzynia | 27,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 273 | furgon | 30 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 2000 / 220 | skrzynia | 45 tys. zł | 
    
      | Fiat Doblo 1.2 B | 2003 / 130 | furgon | 18,5 tys. zł | 
    
      | VW T5 1.9 TDI | 2004 / 150 | furgon | 44,9 tys. zł |