Z giełdy. Elizówka
            
				Na placach podlubelskiej giełdy handel w ostatnią niedzielę szedł kiepsko. Wśród wystawionych na sprzedaż ok. 50 samochodów użytkowych najwięcej było furgonetek. Kombiaki, skrzynki i inne zabudowy stanowiły niewielki ułamek oferty. Sporym zainteresowaniem cieszył się jedynie VW LT40 z 1988 roku, który jak na swoje lata był nieźle utrzymany.
Na placach podlubelskiej giełdy handel w ostatnią niedzielę szedł kiepsko. Wśród wystawionych na sprzedaż ok. 50 samochodów użytkowych najwięcej było furgonetek. Kombiaki, skrzynki i inne zabudowy stanowiły niewielki ułamek oferty. Sporym zainteresowaniem cieszył się jedynie VW LT40 z 1988 roku, który jak na swoje lata był nieźle utrzymany. Wśród młodszych samochodów, głównie wyglądem, uwagę zwracał srebrny Mercedes Vito z 1999 roku, z 17-calowymi alufelgami.
  
    
    
    
      | VW LT40 2.4 D | 1988 / 260 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | Mercedes MB100 2.4 D | 1992 / 310 | furgon | 9,6 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 1.9 D | 1995 / 233 | furgon | 11,0 tys. zł | 
    
      | Hyundai H100 2.5 D | 1995 / 176 | kombi | 10,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1997 / 219 | furgon | 14,0 tys. zł | 
    
      | VW LT28 2.5 TDI | 1998 / 150 | furgon | 25,9 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 1999 / 264 | kombi | 19,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.0 HDI | 2002 / 149 | furgon | 29,2 tys. zł | 
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTi | 2003 / 212 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDDi | 2005 / 100 | furgon | 46,5 tys. zł |