Z giełdy. Słomczyn
            
				Kto szukał tu małego kombivana z benzyniakiem, tym razem miał do wyboru wyłącznie wozy pochodzące z importu. Minifurgonów z polskich salonów było na placu zaledwie kilka. Wszystkie z dieslami i z udokumentowanymi przebiegami oraz historią serwisową. Pytani o powód sprzedaży ropniaka przedsiębiorcy tłumaczyli, że eksploatacja takiego wozu w mieście, staje się nieopłacalna.
Kto szukał tu małego kombivana z benzyniakiem, tym razem miał do wyboru wyłącznie wozy pochodzące z importu. Minifurgonów z polskich salonów było na placu zaledwie kilka. Wszystkie z dieslami i z udokumentowanymi przebiegami oraz historią serwisową. Pytani o powód sprzedaży ropniaka przedsiębiorcy tłumaczyli, że eksploatacja takiego wozu w mieście, staje się nieopłacalna. Deklarowali też, że po sprzedaży auta kupią podobne, z silnikiem benzynowym i instalacją LPG.
  
    
    
    
      | Renault Kangoo 1.4 B | 1999 / 190 | kombi | 11,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 2.0 HDI | 2000 / 160 | furgon | 10,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 2001 / 128 | kombi | 13,2 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 2001 / 122 | furgon | 13,5 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 2002 / 170 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.6 B | 2002 / 115 | kombi | 18,0 tys. zł | 
    
      | Nissan Kubistar 1.5 DCi | 2004 / 60 | furgon | 19,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit Connect 1.8 TDCi | 2004 / 170 | furgon | 32,9 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.2 B | 2005 / 67 | kombi | 20,0 tys. zł | 
    
      | VW Caddy 1.6 B | 2007 / 50 | furgon | 39,0 tys. zł |