Z giełdy. Elizówka
            
				Na podlubelskiej giełdzie sprzedający wyraźnie przypomnieli sobie o starych samochodach, które mają benzynowy silnik z gazem. "Zagazowane" auta z początku lat 90. cieszyły się sporym zainteresowaniem, mimo często kiepskiej blacharki i cieknących silników. Ostatnio nabywcy dostawczaków wyraźnie omijają tu starsze samochody z silnikami wysokoprężnymi, a wolą te z LPG.
Na podlubelskiej giełdzie sprzedający wyraźnie przypomnieli sobie o starych samochodach, które mają benzynowy silnik z gazem. "Zagazowane" auta z początku lat 90. cieszyły się sporym zainteresowaniem, mimo często kiepskiej blacharki i cieknących silników. Ostatnio nabywcy dostawczaków wyraźnie omijają tu starsze samochody z silnikami wysokoprężnymi, a wolą te z LPG.
  
    
    
    
      | Renault Rapid 1.4 B+G | 1990 / 265 | furgon | 3,5 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 1994 / 186 | skrzynia | 3,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1995 / 231 | furgon | 9,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1998 / 149 | furgon | 18,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 D | 1998 / 175 | kombi | 19,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TDI | 1998 / 256 | furgon | 20,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2000 / 260 | furgon | 17,0 tys. zł | 
    
      | Lublin III 2.4 TD | 2001 / 190 | kontener | 18,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 2004 / 100 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 DT | 2004 / 163 | furgon | 30,0 tys. zł |