Z giełdy. Gliwice
            
				Upodobania bywalców tutejszej giełdy są inne niż kupujących w salonach nowe samochody dostawcze, gdzie od dłuższego czasu króluje Fiat Ducato. Na gliwickim placu model ten pojawia się rzadko, a w niedzielę, na ponad 50 furgonetek nie było ani jednego. Przeważały auta niemieckie, zaś jeśli chodzi o typ zabudowy - kontenery.
Upodobania bywalców tutejszej giełdy są inne niż kupujących w salonach nowe samochody dostawcze, gdzie od dłuższego czasu króluje Fiat Ducato. Na gliwickim placu model ten pojawia się rzadko, a w niedzielę, na ponad 50 furgonetek nie było ani jednego. Przeważały auta niemieckie, zaś jeśli chodzi o typ zabudowy - kontenery.
  
    
    
    
      | VW Caravelle 2.4 D | 1993 / 220 | bus (9-os.) | 11,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1993 / 105 | kontener | 17,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1995 / 257 | furgon | 14,7 tys. zł | 
    
      | Lublin 2 2.4 D | 1997 / 202 | kontener | 8,2 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TDI | 1997 / 250 | kontener | 34,0 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 D | 1998 / 200 | kontener | 35,8 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 D | 1999 / 189 | skrzynia | 20,5 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 2000 / 175 | furgon | 22,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 2004 / 148 | furgon | 23,0 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2005 / 110 | furgon | 39,0 tys. zł |