Z giełdy. Słomczyn
            
				Młodsze ciężarówki nie mają tu wzięcia. W niedzielę (6 lipca) na sprzedaż wystawiono tylko kilka ciągników siodłowych i podwozi wyprodukowanych po 2000 r. Zainteresowanie wozami do międzynarodówki, mimo niezłego stanu i atrakcyjnych cen pojazdów, było jednak mizerne. Chętnie oglądano natomiast starsze wozy do budowlanki. Właściciele niewielkich firm szukali skrzyniówek, wywrotek, ciągników siodłowych i naczep skrzyniowych z lat 90.
Młodsze ciężarówki nie mają tu wzięcia. W niedzielę (6 lipca) na sprzedaż wystawiono tylko kilka ciągników i podwozi wyprodukowanych po 2000 r. Zainteresowanie wozami do międzynarodówki, mimo niezłego stanu i atrakcyjnych cen pojazdów, było jednak mizerne. Taką sytuację giełdowicze zgodnie tłumaczyli: - Drogie paliwo, tanie euro, więc nikt nie będzie się teraz pchał w koszty i odmładzał taboru.
Chętnie oglądano natomiast starsze wozy do budowlanki. Właściciele niewielkich firm szukali skrzyniówek, wywrotek, ciągników siodłowych i naczep skrzyniowych z lat 90. Skąd zainteresowanie starszym, budowlanym taborem? - W naszym sektorze jak na razie robota jest. Wolę jednak kupić tani sprzęt, na który nie trzeba brać kredytów. Kto wie, czy nas też nie dosięgnie kryzys, widoczny w transporcie międzynarodowym - powiedział nam właściciel niewielkiej firmy budowlanej, który poszukiwał na giełdzie leciwej wywrotki.
  
    
    
    
      | MB 814 6.0 TD | 1991 / 362 | wywrotka | 33,0 tys. zł | 
    
      | DAF 95 Ati 11.6 TD | 1996 / 2.500 | ciągnik | 45,0 tys. zł | 
    
      | MAN 12.222 6.6 TD | 1996 / 503 | skrzynia | 50,0 tys. zł | 
    
      | Volvo FL6 5.5 TD | 1997 / 429 | kontener | 55,0 tys. zł | 
    
      | MAN 33.403 12.0 TD | 1997 / 615 | wywrotka | 165,0 tys. zł | 
    
      | Renault Premium 9.8 TD | 1999 / 663 | ciągnik | 43,0 tys. zł | 
    
      | DAF 45 Ati 5.9 TD | 2001 / 527 | skrzynia | 60,0 tys. zł | 
    
      | Scania 144L 14.0 TD | 2001 / 1.000 | skrzynia | 130,0 tys. zł | 
    
      | Renault Magnum 12.0 TD | 2002 / 980 | ciągnik | 105,0 tys. zł | 
    
      | MAN TGA 10.5 TD | 2002 / 810 | podwozie | 180,0 tys. zł |