Z giełdy. Słomczyn
            
				Z początkiem wakacji giełda wyhamowała. W ostatnią niedzielę oglądano niemal wyłącznie furgony o DMC do 3,5 t, w cenach ok. 25-35 tys. zł. Konkretnych kupujących było jednak niewielu. Niska frekwencja potencjalnych klientów sprawiła, że oferujący dostawczaki, by zainteresować giełdowiczów sprzedawanym wozem, częściej niż przed kilkoma tygodniami przekonywali o jego dobrym stanie technicznym.
Z początkiem wakacji giełda wyhamowała. W ostatnią niedzielę oglądano niemal wyłącznie furgony o DMC do 3,5 t, w cenach ok. 25-35 tys. zł. Konkretnych kupujących było jednak niewielu. Niska frekwencja potencjalnych klientów sprawiła, że oferujący dostawczaki, by zainteresować giełdowiczów sprzedawanym wozem, częściej niż przed kilkoma tygodniami przekonywali o jego dobrym stanie technicznym. Właściciele aut prezentowali za szybami faktury za ostatnio przeprowadzone remonty i badania techniczne TÜV.
  
    
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 320 | furgon | 30,0 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2000 / 300 | furgon | 30,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2000 / 213 | furgon | 33,7 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TDCI | 2001 / 190 | furgon | 28,5 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.8 DTI | 2001 / 246 | furgon | 28,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 2002 / 260 | furgon | 30,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2002 / 146 | furgon | 30,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2002 / 190 | furgon | 31,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2003 / 265 | furgon | 33,9 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.8 HDI | 2003 / 220 | furgon | 35,0 tys. zł |