Z giełdy. Gliwice
            
				Frekwencja była daleka od rekordowej, ale na placu nie było pustek jak w majowy długi weekend. Zwracał uwagę całkowity brak większych ciężarówek oraz spora liczba dostawczaków z zagranicznymi rejestracjami. Sprzedający niechętnie zdradzali od razu ceny wywoławcze, zachęcając w wywieszonych metryczkach aut do negocjacji.
Frekwencja była daleka od rekordowej, ale na placu nie było pustek jak w majowy długi weekend. Zwracał uwagę całkowity brak większych ciężarówek oraz spora liczba dostawczaków z zagranicznymi rejestracjami. Sprzedający niechętnie zdradzali od razu ceny wywoławcze, zachęcając w wywieszonych metryczkach aut do negocjacji.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1990 / 220 | furgon | 4,2 tys. zł | 
    
      | MB 308 D 2.3 D | 1994 / 105 | furgon | 15 tys. zł | 
    
      | MB Vito 108 2.3 D | 1993 / 170 | bus (7-os.) | 19 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1998/ 202 | bus (9-os.) | 16,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 1999 / 250 | autolaweta | 34 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 D | 2000 / 89 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.5 D | 2001 / 189 | wywrotka | 26 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 D | 2001 / 188 | furgon | 26,8 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.5 D | 2003 / 120 | furgon | 18,9 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2005 / 128 | furgon | 37 tys. zł |