Z giełdy. Kraków
            
				Ruch na placu w sobotę był spory. Co ciekawe, brakowało Mercedesów, które jeszcze przed kilkoma tygodniami były bardzo licznie reprezentowane. W ich miejsce pojawiły się Volkswageny T4. Największe zainteresowanie wzbudzały najtańsze z nich. Klienci oglądali zwłaszcza świeżo sprowadzoną z Zachodu skrzyniową "teczwórkę" z pojedynczą kabiną, którą oferowano wprost z paki ciężarówki.
Ruch na placu w sobotę był spory. Co ciekawe, brakowało Mercedesów, które jeszcze przed kilkoma tygodniami były bardzo licznie reprezentowane. W ich miejsce pojawiły się Volkswageny T4. Największe zainteresowanie wzbudzały najtańsze z nich. Klienci oglądali zwłaszcza świeżo sprowadzoną z Zachodu skrzyniową "teczwórkę" z pojedynczą kabiną, którą oferowano wprost z paki ciężarówki. Ten Volkswagen pochodził z 1992 roku i miał wolnossący silnik 2.4 D. Do ceny wywoławczej 10 tys. zł należało doliczyć opłaty, według sprzedającego wynoszące nieco ponad tysiąc złotych.
Ciekawie prezentował się skrzyniowy Ford Transit z brygadową kabiną. Pojazd z 1995 roku z turbodoładowanym silnikiem 2.5 wyceniono na 15,5 tys. zł i również trzeba było doliczyć około 1,5 tys. zł opłat.
  
    
    
    
      | MB 210D 2.3 D | 1994 / 249 | furgon | 10,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 260 | kombi | 15,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 D | 1994 / 220 | wywrotka | 23,0 tys. zł | 
    
      | MAN 19.322 F90 10.0 D | 1994 / 668 | skrzynia | 62,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1995 / 178 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | Ford Courier 1.8 D | 1998 / 193 | furgon | 6,8 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 2000 / 120 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.5 TD | 2000 / 200 | furgon | 17,8 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2003 / 193 | furgon | 35,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.1 CDI | 2003 / 212 | furgon | 62,2 tys. zł |