Z giełdy. Elizówka
            
				W niedzielę pojawiło się tu dużo aut z początku lat 90. Najwięcej wśród nich było Peugeotów i Fiatów, których ceny były najniższe. Duże zainteresowanie wzbudzał rzadko spotykany u nas Chevy Van. Na masywny amerykański wóz z paliwożernym, benzynowym silnikiem 5,7 litra szukający diesli bywalcy giełdy patrzyli niemal jak na UFO.
W niedzielę pojawiło się tu dużo aut z początku lat 90. Najwięcej wśród nich było Peugeotów i Fiatów, których ceny były najniższe. Duże zainteresowanie wzbudzał rzadko spotykany u nas Chevy Van. Na masywny amerykański wóz z paliwożernym, benzynowym silnikiem 5,7 litra szukający diesli bywalcy giełdy patrzyli niemal jak na UFO.
  
    
    
    
      | Chevrolet G20 Van 5.7 V8 B | 1977 / --- | kombi | 6,1 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1992 / 260 | izoterma | 10,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot J5 2.5 D | 1993 / 200 | furgon | 11,4 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1996 / 260 | brygadowy | 22,5 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.7 D | 1998 / 165 | furgon | 6,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1998 / 259 | kombi | 17,8 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 2000 / 277 | furgon | 12,9 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 TD | 2000 / 165 | furgon | 19,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2003 / 139 | furgon | 32,0 tys. zł | 
    
      | VW T5 1.9 TDI | 2004 / 74 | furgon | 49,0 tys. zł |