Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Francuscy bracia Citroen Jumper i Peugeot Boxer pod względem liczby oferowanych egzemplarzy stanowiły w niedzielę ścisłą giełdową czołówkę. Było ich więcej niż spokrewnionego z nimi Fiata Ducato. Gorzej było ze stanem technicznym. Po obejrzeniu niektórych, zwłaszcza "cytryn" z pierwszych lat produkcji, potencjalni nabywcy kiwali głowami z politowaniem.
Francuscy bracia Citroen Jumper i Peugeot Boxer pod względem liczby oferowanych egzemplarzy stanowiły w niedzielę ścisłą giełdową czołówkę. Było ich więcej niż spokrewnionego z nimi Fiata Ducato. Gorzej było ze stanem technicznym. Po obejrzeniu niektórych, zwłaszcza "cytryn" z pierwszych lat produkcji, potencjalni nabywcy kiwali głowami z politowaniem.
  
    
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 1996 / 372 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 1997 / 215 | skrzynia | 16,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 1.9 TD | 1997 / 169 | furgon | 18,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1998 / 229 | furgon | 21,5 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 1.9 TD | 1999 / 190 | furgon | 22,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1999 / 232 | kontener | 28,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 2001 / 192 | furgon | 33,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2002 / 200 | furgon | 42,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.8 HDI | 2003 / 167 | furgon | 48,5 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.0 HDI | 2004 / 119 | skrzynia | 49,0 tys. zł |