Z giełdy. Gliwice
            
				W niedzielę na placu przeważały dostawczaki z zabudowami skrzyniowymi oraz podwozia pod zabudowę, sprowadzone z Niemiec i Francji. Wśród tych pierwszych dominowały dobrze utrzymane pojazdy kilkunastoletnie, głównie Mercedesy i Volkswageny, mało było natomiast aut nowszych. Te ostatnie przeważały z kolei wśród tzw. widelców. 
W niedzielę na placu przeważały dostawczaki z zabudowami skrzyniowymi oraz podwozia pod zabudowę, sprowadzone z Niemiec i Francji. Wśród tych pierwszych dominowały dobrze utrzymane pojazdy kilkunastoletnie, głównie Mercedesy i Volkswageny, mało było natomiast aut nowszych. Te ostatnie przeważały z kolei wśród tzw. widelców. Najwięcej z nich pochodziło z roczników 2000 i 2002.
  
    
    
    
      | MB 210 2.4 D | 1987 / 390 | skrzynia | 9,5 tys. zł | 
    
      | MB 210 2.9 D | 1991 / 163 | skrzynia | 20 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 1991 / 142 | wywrotka | 26,5 tys. zł | 
    
      | MB 310 2.9 D | 1992 / 178 | skrzynia | 23,5 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 1995 / 120 | skrzynia | 14,9 tys. zł | 
    
      | VW Transporter 1.9 TD | 1996 / 112 | sk.+plandeka | 19,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 412 2.9 TDI | 1996 / 178 | podwozie | 29,4 tys. zł | 
    
      | MB 411 2.2 TD | 2000 / 185 | podwozie | 36 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2002 / 125 | podwozie | 37,5 tys. zł | 
    
      | VW LT46 Maxi 2.5 TDI | 2002 /85 | skrzynia | 52 tys. zł |