Z giełdy. Elizówka
            
				Wszystkie oferowane w ostatnią niedzielę dostawczaki wyposażone były w nadwozia zamknięte. Przeważały średniej wielkości furgony (DMC 2,9 t), mniej było kombiaków (2,9 t), a tylko niewielką część oferty stanowiły samochody o DMC 3,5 t, wyposażone w nadwozia maksymalnie podwyższone i przedłużone. Jednym z nielicznych takich pojazdów było szare Renault Master, które pomimo wysokiej ceny oglądane było bardzo często.
Wszystkie oferowane w ostatnią niedzielę dostawczaki wyposażone były w nadwozia zamknięte. Przeważały średniej wielkości furgony (DMC 2,9 t), mniej było kombiaków (2,9 t), a tylko niewielką część oferty stanowiły samochody o DMC 3,5 t, wyposażone w nadwozia maksymalnie podwyższone i przedłużone. Jednym z nielicznych takich pojazdów było szare Renault Master, które pomimo wysokiej ceny oglądane było bardzo często.
  
    
    
    
      | Ford Courier 1.3 B | 1991 / 132 | furgon | 3,2 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 D | 1993 / 120 | furgon | 8,0 tys. zł | 
    
      | Mercedes MB100 2.4 D | 1994 / 211 | furgon | 9,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1996 / 243 | furgon | 23,2 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1996 / 176 | furgon | 10,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 89 | kombi | 16,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2001 / 150 | kombi | 32,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.0 HDI | 2003 / 120 | furgon | 36,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Doblo 1.9 D | 2003 / 72 | furgon | 19,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 TD | 2004 / 94 | furgon | 47,0 tys. zł |