Z giełdy. Słomczyn
            
				Ożywiony ruch panował w sektorze z częściami. Na brak wyboru nie mogli narzekać poszukujący zimowego ogumienia. Spore powodzenie wśród właścicieli ciągników i naczep miały opony bieżnikowane, przeciętnie o 30 proc. droższe od używanych, niebieżnikowanych, tańsze jednak o blisko połowę od nowych. Komplet regenerowanego ogumienia na oś napędową to, w zależności od rozmiaru, wydatek 1-1,4 tys. zł.
Ożywiony ruch panował w sektorze z częściami. Na brak wyboru nie mogli narzekać poszukujący zimowego ogumienia. Spore powodzenie wśród właścicieli ciągników i naczep miały opony bieżnikowane, przeciętnie o 30 proc. droższe od używanych, niebieżnikowanych, tańsze jednak o blisko połowę od nowych. Komplet regenerowanego ogumienia na oś napędową to, w zależności od rozmiaru, wydatek 1-1,4 tys. zł. Nie brakowało też używanych zimówek do dostawczaków. Zapłacić trzeba było, w zależności od stanu, 100-150 zł za sztukę.
  
    
    
    
      | Scania 113M 11.0 TD | 1993 / 1.120 | ciągnik | 37,9 tys. zł | 
    
      | Iveco EuroCargo 3.9 TD | 1996 / 490 | skrzynia | 37,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1997 / 265 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Volvo FH12 12.1 TD | 1997 / 1.000 | ciągnik | 79,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TDI | 1998 / 158 | furgon | 19,9 tys. zł | 
    
      | VW LT28 2.5 TDI | 1998 / 211 | furgon | 34,9 tys. zł | 
    
      | Renault Premium 9.8 TD | 1999 / 830 | ciągnik | 62,0 tys. zł | 
    
      | Scania 144L 14.0 TD | 2000 / 800 | ciągnik | 130,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2002 / 140 | kombi | 33,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.0 JTD | 2003 / 120 | furgon | 33,0 tys. zł |