Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Poszukujący Mercedesa Sprintera w wersji furgon w minioną niedzielę nie mogli narzekać. Było więcej niż zwykle interesujących aut pochodzących głównie z przełomu minionej i obecnej dekady. Zdecydowanie mniejszą grupę stanowiły samochody skrzyniowe i kontenerowe. Mankamentem były wygórowane ceny, a sprzedający pojazdy - widząc spore zainteresowanie, nie godzili się na ustępstwa.
Poszukujący Mercedesa Sprintera w wersji furgon w minioną niedzielę nie mogli narzekać. Było więcej niż zwykle interesujących aut pochodzących głównie z przełomu minionej i obecnej dekady. Zdecydowanie mniejszą grupę stanowiły samochody skrzyniowe i kontenerowe. Mankamentem były wygórowane ceny, a sprzedający pojazdy - widząc spore zainteresowanie, nie godzili się na ustępstwa.
  
    
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1996 / 314 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1997 / 210 | furgon | 32,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1998 / 192 | furgon | 34,8 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1998 / 214 | kontener | 40,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TDI | 1999 / 245 | skrzynia | 39,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2000 / 195 | furgon | 42,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2000 / 200 | kontener | 49,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 188 | furgon | 51,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.7 CDI | 2002 / 154 | furgon | 66,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2003 / 172 | furgon | 64,5 tys. zł |