Z giełdy. Elizówka
            
				Na placu z dostawczakami ożywienie spowodowane nadchodzącym końcem roku, czyli czasem, gdy wiele firm kupuje auta użytkowe, by dokonać odliczeń podatkowych. W niedzielę największym zainteresowaniem cieszyły się samochody z przedziału cenowego 20-30 tys. zł. Szły te, których sprzedawcy wystawiali faktury VAT.
Na placu z dostawczakami ożywienie spowodowane nadchodzącym końcem roku, czyli czasem, gdy wiele firm kupuje auta użytkowe, by dokonać odliczeń podatkowych. W niedzielę największym zainteresowaniem cieszyły się samochody z przedziału cenowego 20-30 tys. zł. Szły te, których sprzedawcy wystawiali faktury VAT.
  
    
    
    
      | MB 410 2.9 D | 1992 / 254 | kontener | 18,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot J5 2.5 TD | 1993 / 249 | skrzynia | 11,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1995 / 290 | kombi | 22,3 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1996 / 227 | kombi | 13,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 1997 / 341 | kontener | 17,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1998 / 366 | furgon | 36,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 180 | kombi | 21,5 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.8 DTI | 2001 / 380 | furgon | 30,0 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 2002 / 179 | furgon | 17,8 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2003 / 102 | furgon | 31,0 tys. zł |