Z giełdy. Kraków
            
				W ostatnią sobotę na tutejszej giełdzie nie pojawiła się żadna ciężarówka. Uwagę zwracały niewielkie autobusy, których zabudowy wykonano na pojazdach o DMC do 3,5 tony. Najtańszym z nich był Mercedes 208D 2.3 D z 1994 roku, który dysponował 15 miejscami. Wystawiono go za 14,2 tys. zł. 
W ostatnią sobotę na tutejszej giełdzie nie pojawiła się żadna ciężarówka. Uwagę zwracały niewielkie autobusy, których zabudowy wykonano na pojazdach o DMC do 3,5 tony. Najtańszym z nich był Mercedes 208D 2.3 D z 1994 roku, który dysponował 15 miejscami. Wystawiono go za 14,2 tys. zł. Nieźle prezentował się także Sprinter 313 CDI z 2001 roku, dysponujący 20 fotelami. Cena - 76 tys. zł.
Wyjątkowo dobrą obsadę miała grupa aut francuskich. Naszą uwagę zwróciły dwa Peugeoty Boxery. Pierwszy z 2000 roku z silnikiem 2.5 D, który miał przebieg 164 tys. km, kosztował 23,5 tys. zł. Drugi z 2004 roku z nowoczesnym dieslem 2.2 HDI i przebiegiem 80 tys. km wystawiony był za 39,8 tys. zł. Te Peugeoty przyjechały właśnie z Francji i były w bardzo dobrym stanie.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1986 / 250 | furgon | 2,7 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 240 | skrzynia | 15,8 tys. zł | 
    
      | MB 100 2.4 D | 1994 / 220 | kombi | 10,5 tys. zł | 
    
      | MB 410 2.9 TD | 1995 / 217 | podwozie | 27,9 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 SDI | 1997 / 180 | furgon | 29,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1999 / 172 | furgon | 19,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Doblo Cargo 1.9 D | 2001 / 216 | furgon | 14,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 dCi | 2003 / 120 | furgon | 15,8 tys. zł | 
    
      | Nissan Kubistar 1.5 dCi | 2005 / 48 | furgon | 32,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2005 / 153 | furgon | 60,0 tys. zł |