Z giełdy. Słomczyn
            
				Większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się tu ostatnio jedynie młodszym, kupionym u polskich dilerów furgonom, a omija tańsze auta sprowadzone jako używane z Zachodu. Jak twierdzą bywalcy mazowieckiej giełdy, większa popularność droższych dostawczaków związana jest z trwającą właśnie jesienną wymianą taboru wśród małych przedsiębiorców. 
Większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się tu ostatnio jedynie młodszym, kupionym u polskich dilerów furgonom, a omija tańsze auta sprowadzone jako używane z Zachodu. Jak twierdzą bywalcy mazowieckiej giełdy, większa popularność droższych dostawczaków związana jest z trwającą właśnie jesienną wymianą taboru wśród małych przedsiębiorców. - Właściciele firm, poszukując używanego auta użytkowego, najczęściej biorą pod uwagę wyłącznie te modele, które uprawniają do pełnego odliczenia VAT-u oraz odliczenia podatku zawartego w cenie kupowanego paliwa - usłyszeliśmy od bywalca tutejszej giełdy.
Tradycyjnie najszybciej finalizują transakcje właściciele wozów wyprodukowanych w Niemczech: Volkswagenów, Fordów i Mercedesów. Gorzej sprzedają się auta włoskie i francuskie. Mimo że oferowane tu dostawczaki Iveco, Fiata czy Renault są tańsze od pojazdów niemieckich.
  
    
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 1994 / 350 | furgon | 14,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1997 / 350 | furgon | 15,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1999 / 204 | furgon | 18,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 170 | chłodnia | 39,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.7 CDI | 2000 / 320 | kontener | 57,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 2001 / 160 | furgon | 32,9 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2002 / 215 | kontener | 58,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.9 HPI | 2003 / 157 | kombi | 39,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2003 / 170 | furgon | 58,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.7 CDI | 2003 / 235 | furgon | 70,0 tys. zł |