Z giełdy. Elizówka
            
				W ostatnią niedzielę największym powodzeniem wśród kupujących cieszyły się najtańsze z wystawionych samochodów użytkowych. Mowa o pojazdach z początku lat 90. kosztujących ok. 10 tys. zł. Z nich najlepiej "schodził" VW T4, choć egzemplarze, które pojawiły się na placu, miały sporo mankamentów. Największym i powtarzającym się problemem była sfatygowana jednostka napędowa. 
W ostatnią niedzielę największym powodzeniem wśród kupujących cieszyły się najtańsze z wystawionych samochodów użytkowych. Mowa o pojazdach z początku lat 90. kosztujących ok. 10 tys. zł. Z nich najlepiej "schodził" VW T4, choć egzemplarze, które pojawiły się na placu, miały sporo mankamentów. Największym i powtarzającym się problemem była sfatygowana jednostka napędowa. W przypadku diesli gołym okiem można było zauważyć "pocenie" się silnika, a w benzyniakach, najczęściej wyposażonych w instalacje LPG, słychać było podczas pracy niepokojące dźwięki. Najbardziej zużyte były T4 w wersjach kombi i bus, które często jeżdżą w długie trasy i ich przebiegi oscylują około miliona kilometrów.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 223 | bus | 12,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot J5 2.5 D | 1993 / 340 | furgon | 15,4 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 255 | kombi | 9,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 1995 / 189 | kombi | 12,5 tys. zł | 
    
      | Kia Pregio 2.5 D | 1997 / 156 | kombi | 12,9 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1998 / 161 | skrzynia | 16,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1998 / 200 | kombi | 25,2 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1998 / 211 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 2001 / 104 | furgon | 32,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2004 / 67 | furgon | 47,5 tys. zł |