Z giełdy. Słomczyn
            
				Wśród pojazdów użytkowych w niedzielę dominowały furgony i busy. Dostawczaków w innych wersjach było jak na lekarstwo. Wśród blaszaków wybór marek i roczników był spory, przeważały jednak auta wysłużone. Najwięcej było kilkunastoletnich pojazdów z przebiegami sięgającymi blisko 400 tys. km. Wśród busów trzon oferty stanowiły pojazdy w wieku poniżej 10 lat.
Wśród pojazdów użytkowych w niedzielę dominowały furgony i busy. Dostawczaków w innych wersjach było jak na lekarstwo. Wśród blaszaków wybór marek i roczników był spory, przeważały jednak auta wysłużone. Najwięcej było kilkunastoletnich pojazdów z przebiegami sięgającymi blisko 400 tys. km. Wśród busów trzon oferty stanowiły pojazdy w wieku poniżej 10 lat. Miały na licznikach przebiegi do 200 tys. km.
  
    
    
    
      | VW T4 2.0 B+G | 1993 / 398 | furgon | 9,2 tys. zł | 
    
      | MB 208 2.3 D | 1994 / 297 | furgon | 11,0 tys. zł | 
    
      | Hyundai H-100 2.5 TD | 1995 / 284 | furgon | 5,7 tys. zł | 
    
      | DAF 400 2.5 TD | 1995 / 315 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1995 / 236 | furgon | 8,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 1.9 TD | 1996 / 292 | furgon | 14,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI Syncro | 1998 / 193 | bus (9 os.) | 21,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 DTi | 1999 / 182 | bus (9 os.) | 29,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2000 / 188 | bus (9 os.) | 41,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.3 TD | 2001 / 171 | bus (9 os.) | 27,5 tys. zł |