Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Koniec lata i w ostatnią niedzielę na tutejszym placu pojawiło się więcej dostawczaków. Nie zdziwiło to giełdowych bywalców, ich zdaniem z taką sytuacją będziemy mieli do czynienia przez całą jesień. Pewnym zaskoczeniem było natomiast to, że na ostatniej giełdzie znacząco zmniejszyła się liczba aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi, których sporo oferowano do sprzedaży w kilku poprzednich tygodniach.
Koniec lata i w ostatnią niedzielę na tutejszym placu pojawiło się więcej dostawczaków. Nie zdziwiło to giełdowych bywalców, ich zdaniem z taką sytuacją będziemy mieli do czynienia przez całą jesień. Pewnym zaskoczeniem było natomiast to, że na ostatniej giełdzie znacząco zmniejszyła się liczba aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi, których sporo oferowano do sprzedaży w kilku poprzednich tygodniach. Do łask wróciły furgony. Niestety nie wszystkie były w odpowiednim stanie. Podobały się kilkuletnie auta azjatyckie. Z uwagi na dość wygórowane notowania mniejszą liczbę zdecydowanych klientów widzieliśmy wśród oglądających kilkulatki europejskie (głównie Fordy Transity i MB Sprintery). W dobrej kondycji znajdowało się kilka wystawionych Iveco Daily, o przysłowiową pomstę do nieba wołał natomiast stan większości Fiatów Ducato.
  
    
    
    
      | Peugeot J5 2.5 D | 1989 / 327 | furgon | 5,2 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1992 / 314 | furgon | 10,8 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1993 / 290 | skrzynia | 8,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1996 / 207 | furgon | 16,9 tys. zł | 
    
      | Fiar Ducato 2.5 D | 1997 / 302 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | LDV Convoy 2.4 D | 1998 / 221 | furgon | 17,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 2000 / 192 | furgon | 32,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 2001 / 105 | furgon | 33,5 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2002 / 143 | furgon | 35,0 tys. zł | 
    
      | Kia K 2500 2.5 TD | 2003 / 112 | kontener | 33,2 tys. zł |