Z giełdy. Elizówka
            
				W ostatnią niedzielę na placu z dostawczakami dominowały niemieckie furgony. Za przyzwoicie utrzymanego ok. dziesięcioletniego Volkswagena T4 sprzedający żądali od 15 do 20 tys. zł. Mercedesa Sprintera z 2001 wystawiono za 27,5 tys. zł (miał sfatygowaną blacharkę).
Obok "niemców" stały dwa włoskie Iveco Daily. Za egzemplarz z początku produkcji tego modelu właściciel żądał dość wysokiej kwoty - 11 tys. zł.
W ostatnią niedzielę na placu z dostawczakami dominowały niemieckie furgony. Za przyzwoicie utrzymanego ok. dziesięcioletniego Volkswagena T4 sprzedający żądali od 15 do 20 tys. zł. Mercedesa Sprintera z 2001 wystawiono za 27,5 tys. zł (miał sfatygowaną blacharkę).
Obok "niemców" stały dwa włoskie Iveco Daily. Za egzemplarz z początku produkcji tego modelu właściciel żądał dość wysokiej kwoty - 11 tys. zł.
  
    
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 D | 1991 / 302 | furgon | 11,0 tys. zł | 
    
      | VW LT45 2.4 D | 1994 / 230 | skrzyniowa | 22,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1996 / 255 | kombi | 16,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1997 / 270 | izoterma | 35,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 1999 / 120 | kombi | 25,8 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 DTI | 1999 / 110 | furgon | 31,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 2000 / 186 | furgon | 25,3 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 2001 / 227 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 264 | kombi | 27,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.3 TD | 2004 / 155 | furgon | 49,0 tys. zł |