Z giełdy. Słomczyn
            
				W ostatnią niedzielę ruch na ciężarowo-dostawczym placu mazowieckiej giełdy był niewielki. Dominowały leciwe, kiepsko utrzymane pojazdy. W cenie do 15 tys. zł mieściło się wiele dostawczaków (m.in. Fordy Mercedesy i Volkswageny), niektóre z niewiarygodnie niskimi przebiegami. Jak komentowali oglądający, tylko wyjątkowo naiwny kupiec uwierzy, że np. szesnastoletni samochód użytkowy ma "w kołach" niewiele ponad 200 tys. km.
W ostatnią niedzielę ruch na ciężarowo-dostawczym placu mazowieckiej giełdy był niewielki. Dominowały leciwe, kiepsko utrzymane pojazdy. W cenie do 15 tys. zł mieściło się wiele dostawczaków (m.in. Fordy Mercedesy i Volkswageny), niektóre z niewiarygodnie niskimi przebiegami. Jak komentowali oglądający, tylko wyjątkowo naiwny kupiec uwierzy, że np. szesnastoletni samochód użytkowy ma "w kołach" niewiele ponad 200 tys. km.
  
    
    
    
      | MB 207 2.4 D | 1989 / 540 | furgon | 7,8 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1991 / 220 | brygadowa | 7,9 tys. zł | 
    
      | VW LT28 2.4 D | 1991 / 370 | furgon | 8,5 tys. zł | 
    
      | MB 208 2.3 D | 1991 / 440 | kombi | 10,5 tys. zł | 
    
      | MB 308 2.3 D | 1992 / 290 | kontener | 13,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 200 | furgon | 12,7 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 1995 / 235 | kombi | 6,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 1996 / 250 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1996 / 170 | kombi | 15,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 1999 / 190 | kombi | 22,5 tys. zł |