Z giełdy. Elizówka
            
				Liczba osób, które w ostatnią niedzielę odwiedziły sektor dostawczaków podlubelskiej giełdy, była niewielka. Oferowano około 60 pojazdów, jednak na placu nie sfinalizowano żadnej transakcji. - W ostatnim okresie handluje się ciężko, brakuje zdecydowanych klientów z gotówką. Ci pojawią się tu po rolniczych żniwach - usłyszeliśmy od jednego z handlujących, wystawiającego dwa Mercedesy Sprintery.
Liczba osób, które w ostatnią niedzielę odwiedziły sektor dostawczaków podlubelskiej giełdy, była niewielka. Oferowano około 60 pojazdów, jednak na placu nie sfinalizowano żadnej transakcji. - W ostatnim okresie handluje się ciężko, brakuje zdecydowanych klientów z gotówką. Ci pojawią się tu po rolniczych żniwach - usłyszeliśmy od jednego z handlujących, wystawiającego dwa Mercedesy Sprintery.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 268 | furgon | 13,0 tys. zł | 
    
      | MB 310 2.8 D | 1995 / 480 | kombi | 15,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1995 / 230 | furgon | 18,0 tys. zł | 
    
      | VW Caddy 1.9 SDI | 1996 / 137 | furgon | 13,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 D | 1997 / 200 | furgon | 17,5 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1998 / 143 | skrzynia | 14,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1999 / 250 | furgon | 30,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2000 / 350 | furgon | 37,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDCi | 2001 / 160 | furgon | 30,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 2003 / 110 | furgon | 26,9 tys. zł |