Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Auta rodzimej produkcji nie zniknęły z tutejszego placu. Bardzo niskie są ceny Polonezów Trucków, szansę na dokonanie szybkiej transakcji miały ostatnio jednak tylko osoby oferujące egzemplarze z instalacjami gazowymi. Przyzwoicie wyglądały Lubliny (głównie II generacja), a także wiekowe, ale zazwyczaj starannie wyremontowane Stary.
Auta rodzimej produkcji nie zniknęły z tutejszego placu. Bardzo niskie są ceny Polonezów Trucków, szansę na dokonanie szybkiej transakcji miały ostatnio jednak tylko osoby oferujące egzemplarze z instalacjami gazowymi. Przyzwoicie wyglądały Lubliny (głównie II generacja), a także wiekowe, ale zazwyczaj starannie wyremontowane Stary.
  
    
    
    
      | Star 200 6.8 D | 1990 / 160 | skrzynia | 10,0 tys. zł | 
    
      | Star 1142 6.8 D | 1992 / 203 | kontener | 16,5 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 | 1996 / 134 | pick-up | 2,7 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 + G | 1997 / 165 | kontener | 4,2 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 D | 1997 / 178 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 + G | 1998 / 112 | pick-up | 6,5 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.9 D | 1998 / 137 | kontener | 7,0 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 D | 1998 / 149 | brygadowy | 14,5 tys. zł | 
    
      | Lublin III 2.4 D | 2000 / 135 | furgon | 18,5 tys. zł | 
    
      | Lublin III 2.4 D | 2002 / 90 | furgon | 21,0 tys. zł |