Z giełdy. Kraków
            
				Jak sprzedać wystawione auto, gdy z nieba leje się żar, a klientów jak na lekarstwo? Zdaniem sprzedawców z Krakowa wystarczy nieco obniżyć cenę pojazdu i postawić go obok podobnego, ale droższego auta. W zeszłą sobotę postąpiło tak kilku właścicieli dostawczaków. Największe zainteresowanie wzbudzał Peugeot Boxer 2.5 D z 1999 roku.
Jak sprzedać wystawione auto, gdy z nieba leje się żar, a klientów jak na lekarstwo? Zdaniem sprzedawców z Krakowa wystarczy nieco obniżyć cenę pojazdu i postawić go obok podobnego, ale droższego auta. W zeszłą sobotę postąpiło tak kilku właścicieli dostawczaków. Największe zainteresowanie wzbudzał Peugeot Boxer 2.5 D z 1999 roku. Biały furgon średniej wielkości, z podwyższonym dachem był dużo częściej lustrowanym pojazdem, niż stojący obok niego bliźniaczy Fiat Ducato tej samej wielkości i z takim samym wolnossącym silnikiem. Włoski pojazd było o trzy lata starszy i o dziwo wyceniono go o tysiąc złotych więcej, co tłumaczone było lepszym stanem technicznym starszego auta. Chwyt z podobnymi dostawczakami, z których jeden jest młodszy i tańszy, nie wystarczył jednak, by sprzedać Peugeota.
  
    
    
    
      | LDV Convoy 2.4 TD | 1994 / 240 | furgon | 8,8 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 1996 / 220 | furgon | 15,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TDI | 1996 / 212 | skrzynia | 19,3 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 2.5 D | 1997 / 163 | furgon | 12,7 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 1998 / 170 | furgon | 12,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TDCi | 2000 / 96 | furgon | 23,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2000 / 130 | furgon | 27,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 35 2.8 TDI | 2000 / 180 | skrzynia | 39,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.1 CDI | 2001 / 300 | 20-os. bus | 74,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 2003 / 120 | furgon | 39,5 tys. zł |