Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Gdyby frekwencję na placu przełożyć na faktyczne zainteresowanie pojazdami, w minioną niedzielę sprzedający nie powinni mieć powodów do narzekań. Tak jednak nie było, zazwyczaj kończyło się tylko na oglądaniu. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. 
Gdyby frekwencję na placu przełożyć na faktyczne zainteresowanie pojazdami, w minioną niedzielę sprzedający nie powinni mieć powodów do narzekań. Tak jednak nie było, zazwyczaj kończyło się tylko na oglądaniu. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. Przy mniejszej niż zwykle podaży VW T4 powodzeniem cieszyły się nieduże wersje Fordów Transitów, a także Citroenów Jumperów. Mało kto interesował się ostatnio dostawczymi "renówkami".
  
    
    
    
      | Seat Terra 1.4 D | 1990 / 300 | furgon | 2,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1992 / 408 | furgon | 12,2 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 297 | furgon | 15,0 tys. zł | 
    
      | Ford Courier 1.8 D | 1994 / 265 | furgon | 5,2 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1996 / 310 | skrzynia | 19,5 tys. zł | 
    
      | Mercedes Sprinter 2.3 D | 1997 / 282 | furgon | 29,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1998 / 214 | skrzynia | 27,2 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 2000 / 195 | skrzynia | 29,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 2000 / 223 | furgon | 35,5 tys. zł | 
    
      | Kia K 2500 2.5 TD | 2004 / 145 | kontener | 45,0 tys. zł |