Z giełdy. Słomczyn
            
				Z początkiem letniej kanikuły tradycyjnie już osłabł tu popyt na nowsze, wysoko wyceniane przez sprzedających samochody dostawcze. Ostatnio większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się jedynie autom tańszym, świeżo importowanym z zachodu Europy. Tradycyjnie najszybciej finalizują transakcje właściciele wozów wyprodukowanych w Niemczech: Volkswagenów, Fordów i Mercedesów. 
Słomczyn.
Z początkiem letniej kanikuły tradycyjnie już osłabł tu popyt na nowsze, wysoko wyceniane przez sprzedających samochody dostawcze. Ostatnio większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się jedynie autom tańszym, świeżo importowanym z zachodu Europy. Tradycyjnie najszybciej finalizują transakcje właściciele wozów wyprodukowanych w Niemczech: Volkswagenów, Fordów i Mercedesów. Na brak zainteresowanych nie narzekał ostatnio sprzedawca Transportera z 1995 r., z wolnossącym dieslem 2.4. Zadbany furgon wyceniony na 15 tys. zł po krótkich negocjacjach finansowych wyjechał z placu z nowym właścicielem.
Oglądane są również samochody włoskie i francuskie. Fiaty i Peugeoty wyceniane są niżej niż Iveco i Citroeny. Sporo osób, głównie z uwagi na cenę, interesują najtańsze na placu samochody dostawcze, takie jak skrzyniowy Żuk oferowany za 1,9 tys. zł.
  
    
    
    
      | Żuk A-011 2.1 B+G | 1990 / 120 | skrzynia | 1,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1995 / 185 | kombi | 12,5 tys. zł | 
    
      | Iveco TurboDaily 2.5 TD | 1995 / 315 | furgon | 14,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1995 / 202 | furgon | 15,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1995 / 320 | furgon | 19,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 1998 / 312 | furgon | 14,9 tys. zł | 
    
      | Iveco TurboDaily 2.8 TD | 1998 / 235 | kontener | 22,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1999 / 178 | furgon | 19,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 2000 / 71 | skrzynia | 23,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 2001 / 160 | furgon | 27,9 tys. zł |