Z giełdy. Słomczyn
            
				Amatorzy dostawczaków coraz częściej decydują się tu na kupno wozu po kolizji. Rośnie jednocześnie popyt na używane elementy blacharskie. Największy wybór jest wśród pokryw silnika i bagażnika oraz kompletnych drzwi do Volkswagenów. Ceny zróżnicowane. Ok. 500 zł zapłacimy za maskę do T4, 800 zł trzeba wydać na taki element do LT. W większości części karoseryjne są zarysowane, a nawet wgniecione, dlatego wymagają obróbki blacharsko-lakierniczej.
Amatorzy dostawczaków coraz częściej decydują się tu na kupno wozu po kolizji. Rośnie jednocześnie popyt na używane elementy blacharskie. Największy wybór jest wśród pokryw silnika i bagażnika oraz kompletnych drzwi do Volkswagenów. Ceny zróżnicowane. Ok. 500 zł zapłacimy za maskę do T4, 800 zł trzeba wydać na taki element do LT. W większości części karoseryjne są zarysowane, a nawet wgniecione, dlatego wymagają obróbki blacharsko-lakierniczej.
  
    
    
    
      | Hyundai H 100 2.5 TD | 1994 / 360 | furgon | 6,1 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 TD | 1997 / 279 | kombi | 18,4 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 TDI | 1997 / 224 | furgon | 18,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1998 / 320 | furgon | 14,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 300 | furgon | 25,7 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.5 TD | 2000 / 180 | furgon | 24,4 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 130 | furgon | 42,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2002 / 78 | furgon | 32,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2003 / 65 | furgon | 34,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2004 / 114 | bus (9-osobowy) | 54,0 tys. zł |