Z giełdy. Elizówka
            
				Ostatnio klienci nie szukali najtańszych dostawczaków. - Większość osób szukających auta do pracy woli zapłacić trochę więcej i jeździć czymś ze sprawdzoną i trwałą konstrukcją, zainteresowanie najtańszą, polską techniką jest mizerne - stwierdził właściciel Poloneza z 1996 roku, wycenionego na 3,2 tys. zł.
Ostatnio klienci nie szukali najtańszych dostawczaków. - Większość osób szukających auta do pracy woli zapłacić trochę więcej i jeździć czymś ze sprawdzoną i trwałą konstrukcją, zainteresowanie najtańszą, polską techniką jest mizerne - stwierdził właściciel Poloneza z 1996 roku, wycenionego na 3,2 tys. zł.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1994 / 236 | furgon | 15,9 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 1996 / 198 | skrzyniowa | 3,2 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1996 / 226 | kombi | 9,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 1996 / 221 | furgon | 17,9 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1997 / 145 | skrzyniowa | 11,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1997 / 270 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1997 / 274 | furgon | 25,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 280 | kombi | 26,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2003 / 134 | furgon | 51,0 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 2005 / 45 | furgon | 27,0 tys. zł |