Z giełdy. Gliwice
            
				Dominację furgonów na tutejszej giełdzie zaczynają przełamywać używane wywrotki. Klienci poszukujący takiej zabudowy mogli ostatnio wybierać wśród kilkunastoletnich aut, w cenie ok. 20 tys. zł. Większość z nich legitymuje się przebiegami poniżej 200 tys. km i jest dobrze utrzymana.
Dominację furgonów na tutejszej giełdzie zaczynają przełamywać używane wywrotki. Klienci poszukujący takiej zabudowy mogli ostatnio wybierać wśród kilkunastoletnich aut, w cenie ok. 20 tys. zł. Większość z nich legitymuje się przebiegami poniżej 200 tys. km i jest dobrze utrzymana.
  
    
    
    
      | MB 407 2.4 D | 1990 / 265 | wywrotka | 12,8 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1993 / 160 | wywrotka | 17,5 tys. zł | 
    
      | Renault Messenger 2.5 D | 1993 / 175 | wywrotka | 18,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1997 / 230 | furgon | 19,5 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1998 / 180 | wywrotka | 20,5 tys. zł | 
    
      | Kia K2700 2.7 D | 1999 / 190 | wywrotka | 17 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.2 DCI | 2001 / 131 | furgon | 33,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.1 HDi | 2003 / 86 | wywrotka | 40 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2003 / 127 | furgon | 55,8 tys. zł | 
    
      | Peugeot Expert 2.0 HDi | 2006 / 81 | furgon | 34,9 tys. zł |