Z giełdy. Słomczyn
            
				Spore zainteresowanie wzbudzały ciągniki siodłowe z różnego rodzaju naczepami. Dominowały zestawy typu: chłodnia, kontener oraz samowyładowcze, przystosowane do przewozu materiałów sypkich. Większość oferty stanowił indywidualny import z Zachodu. Za cztero-, pięcioletnie ciągniki, np. Volvo czy MAN-a, żądano około 100 tysięcy złotych.
Spore zainteresowanie wzbudzały ciągniki siodłowe z różnego rodzaju naczepami. Dominowały zestawy typu: chłodnia, kontener oraz samowyładowcze, przystosowane do przewozu materiałów sypkich. Większość oferty stanowił indywidualny import z Zachodu. Za cztero-, pięcioletnie ciągniki, np. Volvo czy MAN-a, żądano około 100 tysięcy złotych.
  
    
    
    
      | DAF 95 DCi | 1991 / 931 | - | 32,0 tys. zł | 
    
      | Mercedes 2435 | 1992 / 590 | chłodnia | 59,0 tys. zł | 
    
      | Renault Major 385Ti | 1993 / 670 | plandeka | 30,0 tys. zł | 
    
      | Iveco 420 | 1995 / 505 | skrzynia | 60,0 tys. zł | 
    
      | Scania 113-400 | 1996 / 762 | plandeka | 68,0 tys. zł | 
    
      | Renault Magnum 430 | 1997 / 770 | - | 73,0 tys. zł | 
    
      | Iveco 420 | 1999 / 698 | chłodnia | 140,0 tys. zł | 
    
      | Volvo FM-12 / 420 PS | 1999 / 579 | - | 134,0 tys. zł | 
    
      | MAN 19-464 | 2000 / 640 | - | 156,0 tys. zł | 
    
      | Volvo FH-380 | 2000 / 708 | - | 135,0 tys. zł |